ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ – ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21

Featured

9ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής

Σας ενημερώνουμε ότι  με βάση την Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας , Αριθμ. 53128/Δ1 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 1767/08.05.2020, οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021 θα πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία θα υποβάλλουν οι γονείς (χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxis net) στην ηλεκτρονική διεύθυνση:    https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
από τις 15 έως τις 30 Μαΐου 2020.  Η ηλεκτρονική αίτηση, σύμφωνα με την εγκύκλιο υποβάλλεται από τους γονείς με βάση τη διεύθυνση κατοικίας και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.
Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δικαίωμα εγγραφής στο Νηπιαγωγείο έχουν οι μαθητές που είναι γεννημένοι το 2015 και 2016. Η εγγραφή των προνηπίων στο 2ο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
Δε χρειάζεται η προσκόμιση νέων δικαιολογητικών.

Τα παραστατικά  εγγραφής που απαιτούνται είναι:

α)Αίτηση εγγραφής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας,

γ) Βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια,

δ) Γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Τα απαιτούμενα παραστατικά προσκομίζονται από τους γονείς, με επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, από 18 έως 29 Μαΐου και ώρα 9.30π.μ. έως 12.30. π.μ.

Τηλέφωνο 9ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής:  2531027262
Email: mail@9nip-komot.rod.sch.gr

Σας κοινοποιούμε την Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας, αναφορικά με τις ηλεκτρονικές εγγραφές νηπίων και προνηπίων στα δημόσια Νηπιαγωγεία, για την πλήρη ενημέρωσή σας.

Αναλυτικές οδηγίες προς τους γονείς για τη διαδικασία εγγραφής στο νηπιαγωγείο μέσω της εφαρμογής.

Από κάμπια… πεταλούδα!

Γιώργος Στλ: Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας από φυσικά υλικά
Νικήτας: ο κύκος ζωής της πεταλούδας-ζωγραφική
Σενανούρ

Ήρθε και ο Μάϊος

Γιώργος Στλ: Πολύ ωραία χρώματα και σχέδια, μπράβο Γιώργο!
Η Μελικέ φοράει το στεφάνι που κατασκεύασε.Πολύ ωραία, μπράβο!!!
Ο Σταύρος και η Φωτεινή κατασκεύασαν το Πρωτομαγιάτικο στεφάνι με ότι υλικά είχαν στο σπίτι.

Το ημερολόγιο του Απρίλη

Ο Ιχσάν συμπληρώνει το ημερολόγιο, βρίσκει την ημερομηνία αντιστοιχεί και τον καιρό!!! Πολύ ωραία!!!!

Και άλλα υπέροχα ημερολόγια από την Νισά, τον Ομέρ , τον Αράς, τη Μελικέ, την Ελένη!!!

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι image-11.png

Το βιβλίο της Άνοιξης

2η Σελίδα <<Ζουμ… τα έντομα πετούν>>

Μπράβο σε όλα τα παιδιά!!!!!! Οι δημιουργίες σας είναι καταπληκτικές

Νικήτας: μετά τις ανοιξιάτικες βροχές βγήκε και το ουράνιο τόξο

Πασχαλιάτικες ζωγραφιές από τον Γιώργο Στλ.

Πασχαλιάτικες δημιουργίες από την Φωτεινή και τον Σταύρο με φαντασία και ότι υπήρχε στο σπίτι.

Αγαπητοί γονείς, αγαπητά παιδιά, στην ενότητα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ της ιστοσελίδας μπορείτε να βρείτε αναρτήσεις που πραγματοποιούμε στις επιμέρους ενότητες όπως ΓΛΩΣΣΑ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ. Αυτό το διάστημα το θέμα είναι τα έντομα. Όσοι θέλετε μπορείτε παράλληλα να δημιουργήσετε κάτι και το Πάσχα.

Πολύ ωραίες δημιουργίες Γιώργο!!!μπράβο
Γιώργος Στλ
Φωτεινή
Φωτεινή
Σταύρος
Σταύρος

1η Σελίδα <<Λουλούδια παντού>>

Μπράβο Αϊάζ, Άννα Μαρίνα, Νισά, Ζεϊνέπ, Χιλάλ, Νικόλα, Σερρά, Κερέμ, Φιρντεύς, Ζεϊνέπ Αλ, Ομέρ, Σαρέ,Τενζίλε, Αλή, Μπερρά, Νεχίρ, Λευτέρη, Χαλιμέ, Ασίμ, Ελένη, Ασουδέ, Γιώργο Σταφ, Φωτεινή, Σταύρο, Νικήτα, Ιχσάν, Γιώργο Στολ, Αράς, Γιουσούφ, Σενανούρ!!!

Οι δημιουργίες έφτασαν

1 Απριλίου 2020 και οι καλλιτέχνες του 9ου νηπιαγωγείου έστειλαν -με την βοήθεια των γονέων βέβαια – τις δημιουργίες τους…….

Μια ζωγραφιά με ‘’μύτη’’ τεράστια! Είναι αυτή του Πινόκιο!!! Ναι είναι πρωταπριλιά !

Διαβάστε προσεκτικά τι μας λένε για τα ψέματα και την αλήθεια…..

…η Φωτεινή και ο Σταύρος

Μπράβο παιδιά !!! ωραία η ζωγραφιά χρήσιμο το μήνυμα!!!

Μελικέ

Ιχσάν

Αράς

Χιλάλ

Μπράβο
Χιλάλ!!!!!

Πολύ ωραία ζωγραφιά!!!

Προτάσεις για δημιουργικές δραστηριότητες

Αγαπητοί γονείς προτείνουμε για τα παιδιά κάποιες δημιουργικές δραστηριότητες με σκοπό να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον τους και να νιώσουν ότι η επαφή με το σχολείο δεν σταμάτησε. Υπενθυμίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτικές. Οι προτάσεις είναι αρκετές και αφορούν διάφορες  ενότητες  ώστε να έχετε περιθώρια επιλογής. Δεν γνωρίζουμε τι υλικά και μέσα έχετε στο σπίτι σας οπότε είναι καλό για σας να έχετε περιθώρια επιλογής. Για κάθε απορία θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τις νηπιαγωγούς μέσω των mail τους.

Ακολουθούν οι προτάσεις μας ως εξής:

  • Σωστό πλύσιμο χεριών

 Επισυνάπτουμε βίντεο με τίτλο  ‘’Σωστό  πλύσιμο χεριών ‘’  που προτάθηκε από το  ΚΑΡΑΜΑΝΔΑΝΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Σωστό πλύσιμο χεριών

  • Ημερήσιο πρόγραμμα

Τα παιδιά χρειάζονται το ημερήσιο πρόγραμμα ώστε να ξέρουν με τι θα ασχοληθούν κι αυτό βοηθάει στην αυτοσυγκέντρωσή τους, δημιουργικότητα, υπευθυνότητα, αυτοπεποίθηση. Κάνετε το δικό σας πρόγραμμα σαν οικογένεια. Προτείνεται  να  κατασκευάσετε μαζί τους  το μηνιαίο ημερολόγιο  Απριλίου ώστε να βρίσκετε κάθε μέρα την ημερομηνία, εποχή,  χρονολογία . Σε κάθε τετράγωνο μπορούν να ζωγραφίζουν την καιρική συνθήκη

                                                                        

Εικόνα 1. Δείγμα από το διαδίκτυο

με  ένα σύμβολο π.χ. ήλιο η και μια εικόνα κάποιου γεγονότος π.χ. ένα βιβλίο για την Τετάρτη  2 Απριλίου.

Τα παιδιά θα ζωγραφίσουν  σε ξεχωριστά χαρτιά  έναν  ήλιο,  σύννεφα, σύννεφα με βροχή, σύννεφο με χιόνι, αέρα, καταιγίδα  ώστε κάθε μέρα να επιλέγουν τι καιρό κάνει. Εσείς γράψετε σε χαρτάκια τις ονομασίες για να τα αντιστοιχίζουν τα παιδιά.

Χρησιμοποιείστε χαρτόνια, κομμάτια από μεγάλες  κούτες η ότι άλλο θέλετε και τοποθετείστε όλα τα παραπάνω για να είναι συγκεντρωμένα σε ένα μέρος. Στο τέλος του μήνα μπορείτε να κάνετε την στατιστική σας δηλαδή πόσες μέρες είχε ήλιο, πόσες κρύο, πόσες ζέστη κ.λ.π.

Αυτή η φωτογραφία είναι από τάξη του σχολείου (ευχαριστούμε κα Ντίνα που την τραβήξατε για το fb) και είναι οικεία στα παιδιά. Μόνα τους θα ολοκληρώσουν τις κατασκευές κι εσείς θα είστε υποστηρικτές τους.

Εικόνα 2 Δειγμα από το διαδίκτυο (μην το εκτυπώσετε, να το δουν τα παιδιά και να τα ζωγραφίσουν μόνα τους, η χαρά της συμμετοχής)

Αν έχετε θερμόμετρο χώρου καλό είναι να βλέπετε με τα παιδιά καθημερινά, να σημειώνετε την θερμοκρασία ώστε να παρατηρούν τα παιδιά την σταδιακή αύξησή της.

  • ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ

 Πώς βγήκε το έθιμο

Σύμφωνα με την πρώτη εκδοχή, το έθιμο ξεκίνησε από τους Κέλτες. Λαός της βορειοδυτικής Ευρώπης, οι Κέλτες, ήταν δεινοί ψαράδες. Η εποχή του ψαρέματος ξεκινούσε την 1η Απριλίου. Όσο καλοί ψαράδες όμως και να ήταν, την εποχή αυτή του χρόνου τα ψάρια πιάνονται δύσκολα. Έτσι και αυτοί, όπως προστάζει ο “κώδικας δεοντολογίας” των ψαράδων όλων των εποχών, έλεγαν ψέματα σχετικά με τα πόσα ψάρια είχαν πιάσει. Αυτή η συνήθεια, έγινε με το πέρασμα του χρόνου έθιμο.

Σύμφωνα με τη δεύτερη εκδοχή, τον Μεσαίωνα, οι Γάλλοι γιόρταζαν την Πρωτοχρονιά την 1η Απριλίου, λόγω του Πάσχα. Το 1560 ή το 1564 ο βασιλιάς Κάρολος Θ’ μετέθεσε την αρχή του έτους από την 1η Απριλίου στην 1η Ιανουαρίου για να συμβαδίζει η χώρα του ημερολογιακά με τις άλλες χώρες. Η αλλαγή αυτή δημιούργησε προβλήματα στο λαό, καθώς όπως είναι γνωστό, ό,τι έχει σχέση με την οργάνωση του χρόνου δημιουργεί συναισθηματικές φορτίσεις και αντιδράσεις. Όσοι, λοιπόν, από τους υπηκόους του βασιλιά αποδέχτηκαν την ημερολογιακή αλλαγή πείραζαν εκείνους που συνέχιζαν να τηρούν την παλιά πρωτοχρονιά (1η Απριλίου), λέγοντάς τους περιπαικτικά ψέματα ή κάνοντάς τους ψεύτικα πρωτοχρονιάτικα δώρα. Στον ελληνικό χώρο το έθιμο ήταν γνωστό από την εποχή των Σταυροφοριών.

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ: Ο ΨΕΥΤΗΣ ΒΟΣΚΟΣ

Α. Παιδιά ζωγραφίστε το ψέμα που θα πείτε την πρωταπριλιά

Β. Παιδιά ζωγραφίστε ό,τι σας έκανε εντύπωση από το παραμύθι

Γ.  Συζητήστε με τα παιδιά τις συνέπειες των ψεμάτων στη ζωή μας.

  • Παροιμίες του Απρίλη

Α.  Αν κάνει ο Απρίλης δύο νερά και ο Μάρτης άλλο ένα

      χαρά σ’ εκείνο το ζευγά που ‘χει πολλά σπαρμένα

Β.  Του Απρίλη η βροχή κάθε στάλα και βροχή

Γ.   Απρίλης φέρνει τη δροσιά , φέρνει και τα λουλούδια

‘’Ανακαλύψτε’’ με τα παιδιά ποιες αγροτικές εργασίες γίνονται αυτή την εποχή και πόσο σημαντικό είναι το νερό στη ζωή μας (κατά τη διάρκεια του σχ. Έτους  αναπτύξαμε ως θέμα τον κύκλο του νερού και την σημαντικότητά του)

  • Στις 2 Απριλίου είναι η  Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 

       Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο[1]. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία. (Βικιπαίδεια)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου τα παιδιά θα ξεκινήσουν την δημιουργία του δικού τους βιβλίου. Το θέμα θα είναι Η ΑΝΟΙΞΗ με επιμέρους θέματα ΔΕΝΤΡΑ-ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΦΥΤΑ, ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ-ΕΝΤΟΜΑ, ΡΟΥΧΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΡΟΥΤΑ(ΚΕΡΑΣΙΑ,ΦΡΑΟΥΛΕΣ) παροιμίες και πρωταπριλιά που προαναφέρθηκαν. Τα παιδιά θα διαλέξουν από τα θέματα ότι θέλουν και θα ζωγραφίσουν ότι θέλουν. Καλό είναι το βιβλίο να έχει τουλάχιστον  5 σελίδες. Στο τέλος θα κάνουν και τα εξώφυλλα (τότε θα δώσουμε διευκρινίσεις) Επίσης να αριθμούν την κάθε σελίδα και με την βοήθειά σας θα ‘’συγγράφουν’’ το κείμενο και μετά μπορείτε να μας τα στέλνετε με mail για να τα αναρτούμε στο blog του νηπιαγωγείου.

    Συζητείστε με τα παιδιά τα θέματα που επιλέγουν, δείτε βιβλία που έχετε ή χρησιμοποιείστε το διαδίκτυο.

Για παράδειγμα σας προτείνουμε το βίντεο από την μυθολογία για το πώς δημιουργήθηκαν οι εποχές

Η Περσεφόνη και οι 4 εποχές (συζήτηση, επεξήγηση άγνωστων λέξεων η εννοιών, δραματοποίηση με όλη την οικογένεια, τι έγινε πρώτα τι έγινε μετά κλπ) Οποιο παιδί θέλει μπορεί να δημιουργήσει τον δικό του πίνακα ζωγραφικής με έμπνευση από τον μύθο.

Παραθέτουμε βίντεο ως  παράδειγμα για ιδέες και όχι ως απόλυτη αντιγραφή:

Α. https://www.youtube.com/watch?v=VJhSJFPnQMY

Τεχνική Κολάζ

Β. https://www.youtube.com/watch?v=m64KX-e-TxI

παράδειγμα σχεδίου πεταλούδας

Γ. https://www.youtube.com/watch?v=vY49eNceLBo&t=2s

τεχνοτροπίες ζωγραφικής με νερομπογιές

Δ. https://www.youtube.com/watch?v=Lf5F9oJFjgo

Ζωγραφική με βάση την παλάμη

Ε. https://www.dinfo.gr/%ce%b7-%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%be%ce%b7-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-12-%cf%85%cf%80%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%87%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%80%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%82-%cf%84/?fbclid=IwAR01fKboHYfW0Ok_HUiNfo6x7OBKCag9L6efZlJJj9Bbswisu2BFEPrCHTQ

Τέχνη και άνοιξη – 12 πίνακες του ΒΙΝΣΕΝΤ  ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ‘’εμπνευσμένοι’’  από την άνοιξη

Ζ. https://www.youtube.com/watch?v=3AIULvl2L0E

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΣΤΟ ΦΥΤΟ 

(αφήστε μια πατάτα, ένα κρεμμύδι, το κοτσάνι του μαρουλιού ή του σέλινου και ότι άλλο νομίζετε, να βγάλουν φύτρες, μετά μπορείτε να τα φυτέψετε η στην αυλή η σε μπαλκόνι σε γλάστρες, τσουβάλια πλαστικά, κουτιά με χώμα σε ότι σας βρίσκεται  και παρατηρείτε κάθε μέρα την εξέλιξη, φωτογραφείστε και όλα αυτά πάντα μαζί με τα παιδιά. Στείλτε μας τις φωτογραφίες-ενδεικτικά όχι πολλές)

Η. Θ.  https://www.youtube.com/watch?v=qbIA5064C8w&list=LLnP4X0DmNl-xMUzQzZVowdg&index=17

Η πασχαλίτσα εναντίον μελίγκρας

  • Κινητικά παιχνίδια

ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ

14+1 προτάσεις για παιχνίδι στο σπίτι

Παίζουμε με πολλούς τρόπους…..το όνομα μας

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΠΙΤ-ING

  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:
  • Είναι ευκαιρία να γίνετε κι εσείς παιδιά μαζί με τα παιδιά σας. Ξεχαστείτε και παίξετε μαζί τους, μην το δείτε σαν μάθημα.
  • Επιβραβεύστε τα για την προσπάθειά τους λεκτικά όχι υλικά το θεωρούν ασυναίσθητα αμοιβή
  • Να εμπλακούν σε ότι τους αρέσει, βοηθείστε να μάθουν από τα λάθη τους, οδηγείστε τα να βρουν την σωστή λύση (αυτοδιόρθωση)
  • Λιγότερη οθόνη περισσότερη δράση
  • Μαζέψετε τα άχρηστα υλικά ( ρολά από χαρτί κουζίνας, υγείας, καπάκια, συσκευασίες κουτιά, χαρτιά, κουμπιά, κλωστές, παλιούς μαρκαδόρους ότι μπορείτε να φανταστείτε, όλα μπορούν να γίνουν κάτι άλλο από τα παιδιά)
  • https://www.youtube.com/watch?v=FPijyP5IZOc&list=PLLRmlk3vupSsRWR9oQZTSfxOoE9hFG2UT&index=2

Κατασκευή από σφουγγάρια, έμπνευση και για δικές μας ιδέες

Οι προτάσεις μας θεωρούμε ότι καλύπτουν μεγάλο διάστημα, τα θέματα είναι πολυδιάστατα, πείτε μας τη γνώμη σας στα mail. Υπάρχει και συνέχεια!!!!!!

Τέλος οι φωτογραφίες που θα στέλνετε να έχουν υποσημείωση από ποιο θέμα είναι και το όνομα του παιδιού επάνω στο έργο.

Ευχαριστούμε

Το ταξίδι ενός ιού

    Είναι πεισματάρης και ταξιδευτής, γρήγορος και πονηρός ο κορονοϊός. Δεν παίρνει τρένα και αεροπλάνα, αυτοκίνητα βαπόρια, θέλει εμάς και μόνο εμάς, τα σώματά μας. Είναι απίστευτα μικρός, αόρατος και πετιέται από τον ένα στον άλλο , σαν πύραυλος.

Βέβαια αρρωστήσατε πολλές φορές τον χειμώνα από άλλους ιούς και γίνατε καλά και ξανά αρρωστήσατε και μείνατε στο σπίτι μέχρι να γίνετε πάλι καλά. Εμείς οι κυρίες σας περιμέναμε να γυρίσετε, να γεμίσει το σχολείο παιδιά. Πάλι το ίδιο γίνεται αλλά επειδή αυτός ο ιός είναι πιο γρήγορος και πονηρός δεν τον προλαβαίνουμε, αλλά έχουμε φαντασία και μυαλό γι’ αυτό θα παίξουμε κρυφτό, όλοι μέσα στα σπίτια μας και τι θα ψιθυρίζουμε; «ψάξε ψάξε δεν θα μας βρεις! δεν θα μας βρεις! δεν θα μας βρεις!» κι έτσι θα τον σταματήσουμε και θα φύγει.

 Όταν γίνει αυτό θα μας το πουν οι γιατροί κι άλλοι επιστήμονες και τότε θα βγούμε έξω νικητές, να κάνουμε βόλτες κι ορθοπεταλιές όπως τις ονειρευόμαστε.

Και κάτι ακόμα!!! Θυμηθείτε! Στο σχολείο όταν θέλαμε να μάθουμε κάτι, το επαναλαμβάναμε πολλές φορές π.χ. ποιήματα, πειράματα,  ονόματα, παιχνίδια, χορούς  και τόσα άλλα. Τα μάθαμε με την πρώτη; Όχι!!! Το ίδιο θα κάνουμε και τώρα! Κρυφτό ξανά και ξανά αλλά αυτή τη φορά για να το καταλάβει ο ιός ότι δεν αστειευόμαστε και να σηκωθεί να φύγει  επειδή είμαστε κι έξυπνοι και πεισματάρηδες και επίμονοι και για να γυρίσουμε στα σχολεία.

Μας λείπετε παιδιά, οι τάξεις είναι άδειες, όλα εσάς περιμένουν. Σχολεία χωρίς παιδιά είναι άδεια κουτιά γι’ αυτό κάτι σκεφτήκαμε να κάνουμε μέσω των υπολογιστών. Θα σας ενημερώσουν οι γονείς.

Θα περάσει παιδιά, θα περάσει και θα φύγει!!! Καλή αντάμωση!!!

Με όλη την αγάπη μας

Οι κυρίες σας

Πέννυ Μπαλτατζή ‘’Το καλάθι»» – ένα τραγούδι για μεγάλους και μικρούς , παιδιά να το χορέψετε με όλη την οικογένεια.

”Μένουμε σπίτι”

Αγαπητοί γονείς

κατ’ αρχήν ευχόμαστε να είστε όλοι καλά στην υγεία σας σ’ αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βρίσκεται η χώρα μας αλλά και ο κόσμος όλος. Ακολουθούμε όλοι με υπευθυνότητα τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας ώστε να είμαστε υγιείς και ασφαλείς.

     Τώρα που τα σχολεία είναι κλειστά θεωρούμε – και πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπ. Παιδείας –  πως είναι σημαντικό να είμαστε σε επαφή με τα παιδιά και τους γονείς. Σας ενημερώνουμε για τις όποιες εξελίξεις υπάρχουν και ταυτόχρονα προτείνουμε δημιουργικές δραστηριότητες τις οποίες μπορείτε να πραγματοποιείτε με τα νήπια, εφ’ όσον το επιθυμείτε. Θα είναι ευεργετικό και για την καλή ψυχολογία των παιδιών να νιώθουν ότι διατηρείται η επαφή με τις κυρίες τους και ότι συνεχίζονται οι όποιες δραστηριότητες. Το blog του νηπιαγωγείου  μας θα ενημερώνεται με προτεινόμενες δραστηριότητες και θα μπορείτε να το επισκέπτεστε εάν θέλετε.

     Όσοι θα συμμετέχετε θα έχετε την υποστήριξη των νηπιαγωγών μέσω mail (τα οποία σας στέλνουμε αντίστοιχα για την κάθε νηπιαγωγό), θα μπορείτε να ζητάτε διευκρινίσεις αλλά και να στέλνετε φωτογραφίες με τα έργα των νηπίων κι εμείς θα τα αναρτούμε στο blog του σχολείου.

    Ευχόμαστε να τελειώσει σύντομα αυτή η ιδιαίτερη κατάσταση και να είναι όλοι καλά.

Καλή αντάμωση

Η προϊσταμένη και οι νηπιαγωγοί του 9ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνή